Badania naukowe i rozwój pielęgniarstwa: Informacja naukowa 1800-P1-BNRIN1-S2
Student poznaje źródła naukowej informacji medycznej oraz sposoby i miejsca jej przekazywania. Student poznaje bazy danych, ze szczególnym naciskiem na bazy pełnotekstowe, uczy się efektywnych sposobów ich przeszukiwania z wykorzystaniem filtrów i operatorów. Zapoznaje się ze sposobami archiwizacji i oznakowania bibliometrycznego danych naukowych.
W cyklu 2022/23L:
Student poznaje źródła naukowej informacji medycznej oraz sposoby i miejsca jej przekazywania. Student poznaje bazy danych, ze szczególnym naciskiem na bazy pełnotekstowe, uczy się efektywnych sposobów ich przeszukiwania z wykorzystaniem filtrów i operatorów. Zapoznaje się ze sposobami archiwizacji i oznakowania bibliometrycznego danych naukowych. |
W cyklu 2023/24L:
Student poznaje źródła naukowej informacji medycznej oraz sposoby i miejsca jej przekazywania. Student poznaje bazy danych, ze szczególnym naciskiem na bazy pełnotekstowe, uczy się efektywnych sposobów ich przeszukiwania z wykorzystaniem filtrów i operatorów. Zapoznaje się ze sposobami archiwizacji i oznakowania bibliometrycznego danych naukowych. |
W cyklu 2024/25L:
Student poznaje źródła naukowej informacji medycznej oraz sposoby i miejsca jej przekazywania. Student poznaje bazy danych, ze szczególnym naciskiem na bazy pełnotekstowe, uczy się efektywnych sposobów ich przeszukiwania z wykorzystaniem filtrów i operatorów. Zapoznaje się ze sposobami archiwizacji i oznakowania bibliometrycznego danych naukowych. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Test zaliczeniowy obejmujący treści wykładowe, zaliczenie od 60% poprawnych odpowiedzi.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
1. Kulicki P. Elementy informacji naukowej, Warszawa, 2011
2. Babik W. (red.). Nauka o informacji, Warszawa, 2016
3. Żmigrodzki Z., Babik W., Pietruch-Reizes D. (red.) Informacja naukowa: rozwój, metody, organizacja. SBP, 2006
Uwagi
W cyklu 2022/23L:
brak |
W cyklu 2023/24L:
brak |
W cyklu 2024/25L:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: