Identyfikacja firmy poprzez zarządzanie wizerunkiem. Co zrobić aby nas zauważyli? 1800-OG-BK-IFPZW
Konwersatoria mają na celu wyposażenie studentów w podstawowe pojęcia z zakresu kreowania wizerunku jednostki, form i rodzajów jej lokalizacji oraz innych elementów przyciągających uwagę potencjalnych klientów/konsumentów. Zadaniem zajęć jest również zapoznanie studentów z działaniami dotyczącymi komunikacji firmy z otoczeniem w sytuacjach kryzysowych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- pogadanka
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- klasyczna metoda problemowa
- sytuacyjna
- referatu
- seminaryjna
- studium przypadku
- ćwiczeniowa
- projektu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
- metody wymiany i dyskusji
- metody oparte na współpracy
- metody służące prezentacji treści
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kolokwium w postaci testu jednokrotnego wyboru (max. 20 punktów): W1-W3, U1-U3, K1-K2
Na ocenę końcową składają się punkty uzyskane z kolokwium wg następującej skali:
100-98% - 5,0
97-89% - 4,5
88-80% - 4,0
79-71% - 3,5
70-60% - 3,0
Poniżej 60% - 2,0
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
1. Maison D., Stasiuk K., Psychologia konsumenta, PWN, 2023.
2. Szlis I., Wizerunek. Jak go zmierzyć i jak poprawić, CeDeWu Sp. z o.o., 2020.
3. Materiały umieszczane przez prowadzącego na platformie Microsoft Teams.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: