Przedmioty do wyboru. Psychologia jakości życia 1800-E3-Pz-n1/Mc
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z psychologicznymi
aspektami zdrowia i jakości życia. W trakcie zajęć studenci poznają
zależności pomiędzy psychologicznymi i biopsychospołecznymi
ujęciami zdrowia, a jakością życia. Student nabiera też umiejętności
oceny poziomu zdrowia w aspekcie psychicznym i społecznym oraz
formułowania zaleceń w oparciu dokonaną ocenę.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- okrągłego stołu
- giełda pomysłów
- seminaryjna
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Test jednokrotnego wyboru.
Ocena zostaje wystawiona na podstawie liczby punktów,
zdobytych przez studenta.
0-10 – niedostateczny
11-14 – dostateczny
15-18 – dobry
19-20 – bardzo dobry
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Heszen I., Sęk H. – Psychologia zdrowia, wyd. PWN. Warszawa, 2007;
Strelau J. (red.) – Psychologia, t. 3. wyd. GWP, Gdańsk 2007;
Sęk H. – Wprowadzenie do psychologii klinicznej, wyd. Scholar,
Warszawa 2005;
Antonovsky A. – Rozwikłanie tajemnicy zdrowia, wyd. IPiN,
Warszawa 2005.
Uwagi
W cyklu 2022/23:
Brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: