Przedmioty do wyboru: Marketing 1800-E2-Mar-s1/Mc
Wykłady mają na celu przyswojenie podstawowych pojęć z zakresu marketingu usług zdrowotnych oraz charakterystyki usług medycznych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia wykładów:
1. Kolokwium końcowe pisemne w formie testu wielokrotnego wyboru obejmujące treści wykładów.
2. Dla chętnych możliwość aktywności i udziału w dyskusji za dodatkowe punkty (1 plus= 1 punkt).
3. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest uzyskanie, co najmniej 60% punktów.
4. Obowiązkowa obecność na 60% wykładów. Pozostałe nieobecności muszą zostać usprawiedliwione.
Na ocenę końcowa składają się punkty uzyskane z: kolokwium, oceny ciągłej wg następującej skali:
Na ocenę 5,0: 100-98%
Na ocenę 4,5: 97-89%
Na ocenę 4,0: 88-80%
Na ocenę 3,5: 79-71%
Na ocenę 3,0: 70-60%
Ocena 2,0: poniżej 60%
5. Metody weryfikacji:
• Zaliczenie pisemne – W1-W5, U1-U3, K1
• Aktywne uczestnictwo i możliwość dyskusji – K1-K2
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Literatura obowiązująca:
• Bukowska-Piestrzyńska A., Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów, CEDEWU, Warszawa 2012.
Literatura uzupełniająca:
• Krot K., Jakość i marketing usług medycznych, Wydawnictwo ABC, Poznań 2008 r.
• Rudawska I., Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: