Rehabilitacja osób niedosłyszących 1800-AU3-RehON-S1
W ramach przedmiotu studenci poznają stopnie, rodzaje oraz przyczyny uszkodzeń słuchu, różne typologie uszkodzeń słuchu; konsekwencji uszkodzenia słuchu dla rozwoju i funkcjonowania człowieka; podstawowe metody diagnostyczne oraz metody terapii
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody wymiany i dyskusji
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
- metody oparte na współpracy
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zaliczenia pisemne – A.W18, C.W11, B.U3, C.U13
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
1. Obrębowski A., Donat-Jasiak T.: Wpływ uszkodzenia słuchu na głos i mowę. W: Audiologia kliniczna. Zarys. Pruszewicz A., Obrębowski A. (red.) Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań 2010, 626-629.
2. Pruszewicz A.: Foniatria kliniczna. PZWL, Warszawa, 1992.
Pruszewicz A., Zarys audiologii klinicznej, Poznań 2004
Uwagi
W cyklu 2024/25:
brak |
W cyklu 2025/26:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: