Psycholingwistyka 1800-AU3-Psy-s1
Zajęcia prowadzone w formie wykładów. W trakcie nauki
przedmiotu studenci poznają znaczenie czynników
psychologicznych w posługiwaniu się językiem, rozwoju mowy,
zasady przyswajania języka ojczystego i kolejnych, mózgowe
mechanizmy posługiwania się mową, rolę czynników
psychologicznych w zaburzeniach mowy.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
- opis
- pogadanka
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wykład
Zaliczenie testowe – W1-W3, U1, K1
Suma uzyskanych punktów: Ocena:
50% ndst
50-64% dst
65-70% dst+
71-85% db
86-90% db+
91-100% bdb
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Kurcz I. - Psychologia Języka, Wyd, Solaris 2001
Gleason JB., Ratner NB. Psycholingwistyka. Wyd. GWP, 2005
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: