Przedmiot do wyboru: Edukacja pacjenta 1800-AU2-DWEp-s1
Na wykładach studenci zostaną zaznajomieni z problematyką dotyczącą podstaw edukacji zdrowotnej, w tym narzędzi edukacji pacjenta, prawidłowej komunikacji interpersonalnej oraz roli edukacji pacjenta w osiąganiu lepszych wyników zdrowotnych.
Ćwiczenia mają na celu przekazanie umiejętności planowania programów dotyczących edukacji pacjenta z wykorzystaniem podejścia interdyscyplinarnego w edukacji pacjenta oraz planowania własnego modelu interwencji.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Weryfikacja osiągniętych przez studenta efektów uczenia będzie odbywać się przez ocenę:
Ocena pracy na zajęciach i projektu (>60%): W1, W2, W3, U1, U2, U, K1-K3
Student otrzyma zaliczenie przedmiotu uzyskując pozytywne wyniki oraz oceny pracy na zajęciach i projektu.
Oceny są wystawiane zgodnie z następującą skalą:
- <60% - ocena niedostateczna (2.0),
- 60-67% - ocena dostateczna (3.0),
- 68-75% - ocena dostateczna plus (3.5),
- 76-83% - ocena dobra (4.0),
- 84-92% - ocena dobra plus (4.5),
- 93-100% - ocena bardzo dobra (5.0).
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
1. Barbara Woynarowska, Edukacja zdrowotna, PWN, Warszawa 2024
Uwagi
W cyklu 2025/26:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: