Badania przesiewowe słuchu 1800-AU2-BaPS-S1
Zajęcia prowadzone w formie wykładów i ćwiczeń. W zakres wykładów wchodzą ogólne zagadnienia wyjaśniające istotę, zasady i wskaźniki badań przesiewowych , ogólny i szczegółowy program badań słuchu u noworodków oraz metody stosowane w badaniach przesiewowych słuchu u noworodków. Omawiana jest diagnostyka stosowana na wszystkich poziomach referencyjności ośrodków diagnostycznych oraz skuteczność i efektywność programu wczesnej interwencji słuchowej.
Na ćwiczeniach studenci uczestniczą w diagnostyce słuchu u noworodków oraz procesie diagnostycznym u niemowląt w II poziomie, interpretują wyniki badań oraz zapoznają się z dokumentacją . Poznają czynniki ryzyka uszkodzenia słuchu
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- seminaryjna
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody służące prezentacji treści
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
- metody oparte na współpracy
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny- W1-W4
Kolokwium - W1-W4, U1-U3
Egzamin praktyczny - W1-W4, U1-U3
Przedłużona obserwacja- K1
Praktyki zawodowe
Dla przedmiotu nie są przewidziane praktyki
Literatura
Audiologia Kliniczna pod red. Marioli Śliwińskiej-Kowalskiej, Łódż, MEDITON 2005
Audiologia Kliniczna pod red. Antoniego Pruszewicza 2010
Uwagi
W cyklu 2024/25:
brak |
W cyklu 2025/26:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: