Badania subiektywne i obiektywne słuchu 1800-AU1-BSk-s1l
Zajęcia prowadzone w formie wykładów . Student zapoznaje się z badaniami , które wdrażane są u pacjentów w procesie diagnostyki niedosłuchu. Omawiane są badania akumetryczne, badania subiektywne i obiektywne słuchu
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- pogadanka
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania
Wykłady – zaliczenie na ocenę (pytania zamknięte), możliwy do przeprowadzenia w formie zdalnej.
Ćwiczenia – egzamin, sprawdziany wiadomości, prezentacje ustne.
Zaliczenie będzie oceniane według następującej skali:
Procent punktów Ocena
91-100% Bardzo dobry
83-90% Dobry plus
75-82% Dobry
67-74% Dostateczny plus
60-66% Dostateczny
0-59% Niedostateczny
Wykład:
Zaliczenie pisemne lub w formie zdalnej (0 – 50 punktów; ≥ 60%): W1–W4, U1–U3
Praktyki zawodowe
Program kształcenia przewiduje odbycie praktyk zawodowych
w zakresie diagnostyki audiologicznej
Literatura
Literatura podstawowa:
Literatura wspólna dla wykładów i ćwiczeń:
1. Audiologia Kliniczna Zarys. Red: A. Pruszewicz, A. Obrębowski 2010, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego im Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
2. Audiologia Kliniczna red M. Śliwińska-Kowalska 2005, Mediton, ŁÓdź
Literatura uzupełniająca:
1. Otorynolaryngologia Kliniczna red. K.Niemczyk, D.Jurkiewicz, J.Składzień, Cz.Stankiewicz, W.Szyfter 2014, MediPage Sp z o.o. Warszawa
1. Zarys Otoneurologii red. W.Narożny, H. Skarżyński 2018 Medical Education, Warszawa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: