Seminarium magisterskie
1720-F5-SEMTPL-L-J
Podczas seminariów dyplomowych studenci dyskutują na temat identyfikacji problemów badawczych i właściwego stosowania literatury w odniesieniu do pracy, który jest przedmiotem problemu. Studenci mają możliwość analizy wyników badań, oceny i wyciągania oraz przedstawiania wniosków. Studenci uczą się jak tworzyć spójną i logiczną wypowiedź przy użyciu prawidłowej i profesjonalnej terminologii.
Całkowity nakład pracy studenta
1.Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
−udział w seminariach–60godzin.
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 60godzin, co odpowiada 2,4punktuECTS.
2.Bilans nakładu pracy studenta:
−udział w seminariach: 60godzin,
−wcześniejsze przygotowanie i uzupełnienie notatek: 40godziny,
−czytanie wskazanej literatury:50godzin,
−wymagane powtórzenie materiału: 25godzin,
−Łączny nakład pracy studenta wynosi 175 godzin, co odpowiada 7punktom ECTS.
3.Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
−zebranie i wybór odpowiednich materiałów do zajęć: 25godziny
−czytanie i tłumaczenie wskazanego piśmiennictwa naukowego:20 godzin
−konsultacje badawczo-naukowe: 5godzin
−przygotowanie do ćwiczeń objętych aktywnością naukową: 25godziny,
−udział w zajęciach objętych aktywnością naukową (z uwzględnieniem metodologii badań naukowych, wyników badań, opracowań): 100godzin,
Łączny nakład pracy studenta związany z prowadzonymi badaniami naukowymi wynosi 175 godzin, co odpowiada 7,0punktom ECTS
4.Czas wymagany do przygotowania się i uczestnictwa w procesie oceniania:
−przygotowanie do ćwiczeń: 20godzin,
−przygotowanie do zaliczeń: 5 godzin (1,0 punkt ECTS).
5.Czas wymagany do obycia obowiązkowej (-ych) praktyki (praktyk): nie dotyczy
Efekty uczenia się - wiedza
W1: Posiada poszerzoną wiedzę w zakresie wybranych obszarów nauk farmaceutycznych -K_F.W1
W2: Zna metody i techniki badawcze stosowane w ramach realizowanego projektu -K_F.W2
Efekty uczenia się - umiejętności
U1: Planuje eksperyment i omawia jego cel oraz spodziewane wyniki -K_F.U1
U2: Interpretuje dane doświadczalne i odnosi je do aktualnego stanu wiedzy w danej dziedzinie farmacji -K_F.U2
U3: Korzysta z literatury naukowej krajowej i zagranicznej -K_F.U3
U4: Samodzielnie przeprowadza eksperyment, interpretuje i dokumentuje wyniki badań -K_F.U4
U5: Przygotowuje pracę magisterską, zgodnie z regułami redagowania prac naukowych -K_F.U5
U6: Dokonuje prezentacji wyników badań -K_F.U6
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K1: Posiada nawyk korzystania z technologii informacyjnych do wyszukiwania i selekcjonowania informacji -K_B.K1
K2: Wyciąga i formułuje wnioski z własnych pomiarów i obserwacji -K_B.K2
Metody dydaktyczne
Ćwiczenia: metody dydaktyczne aktywizujące, dyskusja
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Rodzaj przedmiotu
przedmiot obligatoryjny
Wymagania wstępne
Do realizacji przedmiotu student powinien posiadać podstawową wiedzę i umiejętności zdobyte w ramach przedmiotów podczas 1-4-go roku studiów.
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Prezentacje –W1-W2, U3,U5
Aktywność –W1-W2, U1-U5, K1-K2
W przypadku zaliczenia na ocenę w formie pisemnej uzyskane punkty przelicza się na oceny według następującej skali:
Procent punktów Ocena
92-100%Bardzo dobry
84-91%Dobry plus
76-83%Dobry
68-75%Dostateczny plus
60-67%Dostateczny
0-59%Niedostateczny
Praktyki zawodowe
Program kształcenia nie przewiduje odbycia praktyk zawodowych.
Literatura
Literatura obowiązkowa.
Literatura z dziedziny, w której praca magisterskiej jest prowadzona, specjalistyczne artykuły w renomowanychczasopismach medycznych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i
terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: