3.3. Diagnostyka prenatalna 1600-LekM5CIPDIA-NJ
Podczas zajęć studenci mogą uczestniczyć w wykonywaniu ultrasonografii płodu. Studenci czynnie uczestniczą w diagnostyce nieprawidłowości ciąży. Obserwacja przypadków klinicznych pozwala uczniom śledzić diagnostykę i postępowanie w różnych problemach klinicznych z zakresu położnictwa.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody oceny:
- egzamin testowy, próg zaliczenia 60%
% uzyskanych punktów Ocena
92%-100% (5.0) -Bardzo dobra
88%-<92% (4.5) -Ponad dobra
80%-<88% (4.0) - dobra
71%-<80% (3.5) - Dość dobra
60%-<71% (3.0) - Dostateczna
0 %<60% (2.0) - Niedostateczna
Egzamin poprawkowy:
W zależności od liczebności grupy poprawiającej - forma zaliczenia w postaci testu lub formy ustnej.
O ostatecznej formie egzaminu poprawkowego decyduje kierownik Kliniki.
Literatura
1. Położnictwo i Ginekologia pod redakcją prof. G. H. Bręborowicza tom 1 i 2 wyd. 2020.
Dodatkowe: zalecenia i wytyczne:
1. Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników - rekomendacje [www.ptgin.pl]
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: