Chrześcijańskie postrzeganie człowieka chorego i niepełnosprawnego w rodzinie 1500-CHCZŁ-S1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- pogadanka
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- referatu
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody wymiany i dyskusji
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Student otrzymuje pozytywną ocenę gdy:
- Przedstawił prezentację na wskazany temat. Ocenie będzie podlegać wystąpienie studenta: przyswojenie omówionego materiału, zgodność prezentacji z tematem, zaciekawienie i aktywizacja słuchaczy, forma prezentacji oraz wykorzystanie pomocy dydaktycznych.
- Wykazywał się aktywnością podczas zajęć;
Zaliczenie na ocenę
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
Literatura podstawowa - obowiązkowa:
1. D. Baczała, J. J. Błeszyński, M. Zaorska (red.), Osoba z niepełnosprawnością – opieka, terapia, wsparcie, Wyd. Naukowe UMK, Toruń 2009. (wybrane teksty)
2. A. Biela (red.), Eutanazja a opieka paliatywna. Aspekty etyczne, religijne, psychologiczne i prawne, Wydział Nauk Społecznych KUL, Akademia Medyczna, Lublin 1996. (wybrane teksty).
Literatura uzupełniająca:
1. Czasopismo „Gerontologia Polska”
2. B. Arczewska, I. Bus, G. Podgórski (red.), Poradnik dla rodzin i opiekunów osób starszych, Fundacja „Miłorząb”, Łódź
3. K. Jabłońska, Jan Kaczkowski, Szału nie ma jest rak, Towarzystwo "Więź", Warszawa 2013;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: