Prowadzony w
cyklach:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
Kod ISCED: 0218
Punkty ECTS:
3
Język:
polski
Organizowany przez:
Wydział Sztuk Pięknych
Kierunkowe seminarium teoretyczne 1401-Sem-AW-1L-S2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
Godziny realizowane z udziałem wykładowcy (w godz.):
- udział w zajęciach – 30 godz. (1 ECTS)
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (w godz.):
- zapoznanie się z literaturą – 15 godz. (0,5 ECTS)
- konsultacje z wykładowcą oraz przygotowanie referatu - 10 godz. (0,5 ETCS)
- przygotowanie pracy zaliczeniowej – 30 godz. (1 ECTS)
Łącznie: 85 godz. (3 ECTS)
Efekty uczenia się - wiedza
K_W01 - Student/-tka ma pogłębioną wiedzę z zakresu historii i technik rzemiosła artystycznego oraz historycznych technik
budowlanych i materiałów w architekturze.
K_W02 - Student/-tka ma wiedzę na temat sposobu wartościowania obiektów historycznych, form, materiałów i typologii
K_W03 - Student/-tka rozumie złożoność zależności pomiędzy dyspozycją wnętrz a ich funkcją w architekturze dawnej i
współczesnej.
K_W04 - Student/-tka ma pogłębioną wiedzę o zasadach wynikających z teorii konserwatorskiej, stosowanych w projektach
adaptacji wnętrz.
Efekty uczenia się - umiejętności
K_U03 - Student/-tka potrafi samodzielnie przygotować pracę pisemną o charakterze naukowym w oparciu o warsztat badawczy nauk humanistycznych z wykorzystaniem metod, zależnych od charakteru tematu.
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K_K01 - Student/-tka ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności warsztatowych – swych kompetencji i niedostatków, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju
K_K03 - Student/-tka dostrzega i formułuje dylematy, jest zdolny do samokrytyki i krytyczny wobec innych oraz świadomy swej odpowiedzialności decyzyjnej w zakresie kompetencji zawodowych.
K_K04 - Student/-tka ma świadomość doniosłości dziedzictwa kultury materialnej i jest zdolny czerpać z wiedzy o nim inspiracje do własnych działań twórczych.
K_K01 - Student/-tka jest zdolny/-a do samodzielnego integrowania nabytej wiedzy oraz podejmowania w zorganizowany sposób nowych kompleksowych działań, także w warunkach ograniczonego dostępu do potrzebnych infor
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- opis
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
- seminaryjna
- referatu
- obserwacji
- seminaryjna
- referatu
- obserwacji
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody służące prezentacji treści
- metody wymiany i dyskusji
- metody wymiany i dyskusji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25L: | W cyklu 2023/24L: | W cyklu 2022/23L: |
Kryteria oceniania
Podstawą zaliczenia semestru zimowego jest systematyczny i aktywny udział w zajęciach oraz przygotowanie bibliografii i konspektu pracy seminaryjnej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: