Warsztaty historyczno-medialne 1202-H-WHM-S1
1. Zajęcia organizacyjne
2. Uchodźstwo jako wyzwanie współczesności.
3. Społeczne i ekonomiczne oblicza bezrobocia
4. Analfabetyzm – czyj to problem?
5. Kobieta dawniej i współcześnie.
6. Urbanizacja – wady i zalety.
7. Religie i wyznania we współczesnej Europie.
8. Architektoniczne cuda Polski.
9. Upadek pierwszej Rzeczypospolitej.
10. Tragizm Polaków w okresie zaborów.
11. Osiągnięcia gospodarcze Polski międzywojennej.
12. Polacy w czasie II wojny światowej.
13. Twórcy PRL – co o nich wiemy?
14. Trudny czas lat 90-tych w Polsce.
15. Prezentacja filmików.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- opis
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne poszukujące
- klasyczna metoda problemowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania:
- obecność na zajęciach
- przygotowania prezentacji multimedialnych K_W01, K-W03, K_W05, K_U09, K_K02
- przygotowania filmu na wybrany temat K_W10, K_W19, K_W09,K_U07, K_K02
Ocena końcowa stanowi średnią z uzyskanych ocen:
Skala ocen:
4,75–5,00 bardzo dobry
4,25–4,74 dobry plus
3,75–4,24 dobry
3,25–3,74 dostateczny plus
2,75–3,24 dostateczny
0–2,74 niedostateczny
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
literatura ustalana jest ze studentami z zajęć na zajęcia, gdyż obejmuje poszczególne tematy zamieszczone powyżej. Każdy student może zaproponować własne lektury. Można także korzystać z internetu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: