Symbole i miejsca pamięci w teorii i praktyce szkolnej 1202-H-SMP-S1
1. Symbole i miejsca pamięci w praktyce szkolnej.
2. Gra edukacyjna – cele i zadania.
3. Forma realizacji gry edukacyjnej.
4. Ocena gry edukacyjnej.
5. Historia UMK.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
1. Aktywność na zajęciach (W18, U07, U14).
2. Przygotowanie gry edukacyjnej (W10, W15,U03, U07, U14, K04) .
Kryteria oceniania:
– aktywność na zajęciach
– zaliczenie gry edukacyjnej
Ocena końcowa stanowi średnią z uzyskanych ocen.
Skala ocen:
4,75–5,00 bardzo dobry
4,25–4,74 dobry plus
3,75–4,24 dobry
3,25–3,74 dostateczny plus
2,75–3,24 dostateczny
0–2,74 niedostateczny
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
1. Miejsca pamięci w edukacji historycznej, red. S. Roszak, M. Strzelecka, A. Wieczorek, Toruń 2009.
2. T. Kranz, Edukacja historyczna w miejscach pamięci. Zarys problematyki, Lublin 2009.
3. J. Le Goff, Historia i pamięć, Warszawa 2007.
Wybrana literatura z zakresu historii Polski, regionu i miasta.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: