Podstawy komunikacji społecznej i public relations 1202-A-PKSiPR-S1
ORGANIZACJA
1. Proces komunikacji
2. Komunikacja werbalna
3. Komunikacja niewerbalna
4. Komunikacja wewnętrzna w instytucji
5. Komunikacja w grupie
6. Słuchanie
7. Wprowadzenie do public relations
8. Public relations - czy to działa?
9. Funkcja wizerunkowa public relations
10. Funkcja zarządzania public relations
11. Kryzysowe public relations
12. Media relations
13. Korzyści z bycia rozpoznawalnym
EGZAMIN
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny – K_W03, K_W09, K_W19.
Aktywność – K_K06, K_K07.
Inne – dyskusja – K_U10, K_U07, K_U13.
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Jabłońska, M. (2016). Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations.
Stewart, J. (2008). Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej, Warszawa: PWN.
Eriffin, E. (2003). Podstawy komunikacji społecznej. Gdańsk: GWP.
Morreale, S., Spitzberg, B. (2007). Komunikacja miedzy ludźmi. Warszawa: PWN.
Adams, K. Galanes, G. (2008). Komunikacja w grupach. Warszawa: PWN.
Leathers, D. (2007). Komunikacja niewerbalna. Warszawa: PWN.
Davis, M., Fanning, P., McKay, M. (2007). Sztuka skutecznego porozumiewania się. Gdańsk: GWP.
Budzyński, W. (2008). Public Relations, strategia i nowe techniki kreowania wizerunku. Warszawa: Poltext
Dobek-Ostrowska, B. (2007). Komunikowanie polityczne i publiczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Jabłoński, W. (2007). Kreowanie informacji. Media Relations. Warszawa: PWN
Laermer, R., Prichinello, M. (2004). Public Relations. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Nęcki Z. (1996). Komunikacja międzyludzka. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu.
Bralczyk, J. (2004). Język na sprzedaż. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo
Psychologiczne
Cwalina, W., Falkowski, A. (2005). Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Kupiec, L., Augustyn, A. (2004) Public relations, Białystok: Wyższa Szkoła Finansow i Zarządzania
Rozwadowska, B. (2002) Public relations – teoria, praktyka, perspektywy,Warszawa: Studio Emka
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: