Elementy promocji i autoprezentacji 1202-A-EPiA-S1
1. Marketing, promocja, popularyzacja, autoprezentacja i inne zagadnienia podstawowe związane z tematyką zajęć.
2. Marketing w instytucjach non-profit.
3. Media w Polsce - zagadnienia ogólne.
4. Media relations.
5. Zasady współpracy z mediami.
6. Praca z głosem - ćwiczenia dykcyjne.
7. Wystąpienia publiczne - Jak się do nich przygotować?
8. Aranżacja przestrzeni.
9. Trema.
10. Autoprezentacja - Jak cię widzą tak cię piszą!
11. Materiały i projekty promocyjne.
12. Strategia archiwów państwowych w kontekście działań wizerunkowych.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
- panelowa
- giełda pomysłów
- projektu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Projekt, 80%: K_W02, K_W05, K_W19, K_U10
Dyskusja, 10%: K_U10
Aktywność, 10%: K_K04, K_K06, K_K07
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
S. Black, Public relations, przekł. I. Chlewińska, Warszawa 2003.
• W. Budzyński, Reklama, Warszawa 2004.
• R. Cialdini, Wywierania wpływu na ludzi. Teoria i Praktyka, Gdańsk 2007.
• M. Leary, Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji, Gdańsk 1999.
• S. Gawroński, Media relations: współpraca dziennikarzy i specjalistów PR, Rzeszów 2006.
• G.M. Campbell, Jak przygotować profesjonalną prezentację, Warszawa, 2007.
• P. Kotler, Marketing, przekł. R. Bartołd, M. Sicińska, Warszawa 2005.
• Marketing. Przewodnik, red. L. Garbarski, Warszawa 2004.
• K. Wojcik, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2006.
• Jasiecki, K., Moleda-Zdziech, M., Kurczewska, U., Lobbing: sztuka skutecznego wywierania wpływu, Dom Wydawniczy ABC, 2000.
• P. Andrzejewski, W. Kot, Media Relations: budowanie reputacji firmy, Warszawa 2002.
• Public relations w archiwach, pod red. M. Jabłońskiej, Poznań 2010.
• E. Żurek, Sztuka wystąpień czyli Jak mówić, by osiągnąć cel, Warszawa, 2007.
• E. Żurek, Sztuka prezentacji czyli Jak przemawiać obrazem, Warszawa, 2006.
• E. Żurek, Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka, Warszawa, 2010.
• Wybrane artykuły z prasy fachowej, np. "Media&Marketing", "Marketing & More", "Manager", "Marketing przy Kawie".
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: