Tourism Enterprise Management 1155-12-M22-TS-TEM
During the excercises, the student will learn about the functioning of tourist organizations, including hotels and travel agencies. In many cases it will be possible to discuss the entire life cycle of a tourism enterprise organization.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
- wykład konwersatoryjny
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
Metody dydaktyczne poszukujące
- giełda pomysłów
- SWOT
- doświadczeń
- ćwiczeniowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody służące prezentacji treści
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Exercises (30h):
1.Individual project
2. Presentation in teamwork, assessment made by the team:
5 (bdb) - a student is fully committed to the task, participates at every stage of the work
4 (db) - a student is generally committed to the task, participates at the most of the work stages
3 (dst) - a student commitment is minimal, participates at few stages of the work
Praktyki zawodowe
not applicable
Literatura
1. journal: Tourism Management, https://www.journals.elsevier.com/tourism-management
2. Holloway, J. C. (2004). Marketing for tourism. Pearson Education.
3. Lowry, L. L. (Ed.). (2016). The SAGE international encyclopedia of travel and tourism. Sage Publications.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: