Event Management
1155-12-M22-TS-EvMan
W zakresie wiedzy - poznanie i zrozumienie funkcjonowania rynku spotkań biznesowych/przemysłu spotkań w kontekście społecznym i gospodarczym oraz perspektyw rozwoju przemysłu spotkań w Polsce i na świecie.
W zakresie umiejętności – nabycie podstawowych umiejętności w zakresie planowania i programowania (konstruowania) oferty w ramach wybranych form przemysłu spotkań.
W zakresie kompetencji społecznych - rozpoznawanie i umiejętne rozwiązywanie problemów dotyczących wykonywania wybranych zadań zawodowych związanych z przemysłem spotkań.
Całkowity nakład pracy studenta
Łączna liczba godzin pracy studentki(ta) związanych z osiągnięciem efektów uczenia się: 75 godz.
30 godz. kontaktowe (wykłady, ćwiczenia)
25 godz.– studiowanie literatury, źródeł internetowych, przygotowanie się do zajęć
20 godz.– przygotowanie prezentacji
Efekty uczenia się - wiedza
W1 - Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu podstawowe ekonomiczne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania zjawisk związanych z turystyką i rekreacją, a także wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu sektorów wchodzących w skład turystyki i rekreacji ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spotkań.
W2 - Zna w zaawansowanym stopniu i rozumie zależności zachodzące w gospodarce turystycznej, lokalne, krajowe i międzynarodowe uwarunkowania działalności zawodowej w turystyce i rekreacji, w tym w przemyśle spotkań oraz najważniejsze trendy rozwojowe w tym obszarze.
W3 - Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, z uwzględnieniem specyfiki turystyki i rekreacji, w tym przemysłu spotkań; posiada zaawansowaną wiedzę niezbędną do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa w zakresie działalności turystycznej i rekreacyjnej oraz przemysłu spotkań.
Efekty uczenia się - umiejętności
U1 - Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę w rozwiązywaniu problemów związanych z wykonywaniem pracy zawodowej w turystyce i rekreacji oraz firmach zajmujących się przemysłem spotkań; potrafi monitorować zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym oraz uwzględniać je przy długookresowym planowaniu działalności na rynku
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K1 - Jest gotów do kierowania podległym zespołem, inspirowania działań i przyjmowania odpowiedzialności za podejmowane działania
Metody dydaktyczne eksponujące
- pokaz
Metody dydaktyczne podające
- opis
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
Wymagania wstępne
Podstawowa wiedza z obszaru turystyki, turystyki biznesowej.
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Ocena działania studenta podczas zajęć praktycznych
Test końcowy
Literatura
1. Allen J., Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie, Wolters Kluwer 2013.
2. Davidson R., Turystyka biznesowa, Polska Organizacja Turystyczna 2003
3. Sidorkiewicz M., Turystyka Biznesowa, Difin, Warszawa 2011.
4. Świątecki A., (red.), 2005, Nowy Incentive w Polsce, Wyd. Elect Business Service & Travel, Warszawa
5. Celuch K. (2008) Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ. AFIBV, Warszawa
https://www.celuchconsulting.com/publikacje
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i
terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: