Prowadzony w
cyklach:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Kod Erasmus: 04.0
Kod ISCED: 0410
Punkty ECTS:
5
Język:
angielski
Organizowany przez:
Katedra Doskonałości Biznesowej
(dla:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Brand Management 1155-12-M22-BA-BrMan
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
(po angielsku) Classes requiring direct participation of teacher:
- lecture 15h,
- tutorials 15h,
- consultations 35h.
Praparation for classess, reading articles - 10h,
Self-study: individual and team projects realization (data collecting, creative work, presentation preparation) - 35h
Self-study: preparation for the test - 18h
Efekty uczenia się - wiedza
(po angielsku) Student explains and interprets from the management science perspective: mechanisms of the brand influences on consumers and the importance of a strong brand to build a sustainable competitive business (K_W04)
Efekty uczenia się - umiejętności
(po angielsku) Student designs brand building process and also can evaluate its effects (K_U02)
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
(po angielsku) Student:
- works in a team in order to solve problems and, including in particular projects related to the development of an organisation (K_K06)
- has competencies in formulating communicatively and transmitting their thoughts, opinions and any information (K_K03)
Metody dydaktyczne
(po angielsku) Lecture with PP presentation, discussion, teamwork, case study analyzing, projects
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- pogadanka
- opis
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- pogadanka
- opis
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- obserwacji
- obserwacji
Wymagania wstępne
(po angielsku) General knowledge in marketing and management
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: