Prowadzony w
cyklu:
2022/23Z
Kod Erasmus: 04.0
Kod ISCED: 0410
Punkty ECTS:
3
Język:
angielski
Organizowany przez:
Katedra Logistyki
(dla:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Creation and Measurement of Employees' Satisfaction 1155-12-M13-CME
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
(po angielsku) Contact hours with teacher:
- participation in lectures and classes - 30 hrs
- consultations - 5 hrs
Self-study hours:
- preparation for lectures and classes - 5 hrs
- writing projects - 10 hrs
- reading literature - 5 hrs
- preparation for examination - 20 hrs
Alltogether: 75 hrs (3 ECTS)
Efekty uczenia się - wiedza
(po angielsku) Student is familiar with:
W1: the importance of employee satisfaction measurement for efficient course of management process – K_W07
W2: the causes and consequences of employee satisfaction – K_W05
W3: methods used to measure employee satisfaction – K_W08
Efekty uczenia się - umiejętności
(po angielsku) Student is able to:
U1: apply one of the employee satisfaction measurement method – K_U01, K_U03
U2: to work in team – K_U13
U3: present publicly the analysis results and findings – K_U09
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
(po angielsku) Student is well prepared to:
K1: creative participation in projects aiming at solving problems in business and non-profit organizations – K_K01
Metody dydaktyczne
(po angielsku) Expository teaching methods:
- informative lecture
- case study
Wymagania wstępne
(po angielsku) Fundamentals of Management, Quality Management, HR Management, Market Research
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: