Zarządzanie kooperacją przedsiębiorstw 1152-12-Z22-NZP-ZKoP
Zakres przedmiotu obejmuje następujące problemy:
1. Istota kooperacji przedsiębiorstw
2. Teorie wyjaśniające kooperację przedsiębiorstw (teoria kosztów transakcyjnych, teoria zasobowa, teoria marketingu relacji)
3. Determinanty kooperacji przedsiębiorstw
4. Wybrane formy kooperacji przedsiębiorstw
5. Analizy w procesach kreowania kooperacyjnych relacji strategicznych
6. Przebieg procesu rozwoju relacji w ramach kooperacji przedsiębiorstw
7. Czynniki sukcesu w rozwoju relacji w ramach kooperacji przedsiębiorstw
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25L: | W cyklu 2023/24L: | W cyklu 2022/23L: |
Kryteria oceniania
W1, W2, W3, U1 - egzamin pisemny
Literatura
1.Współpraca w rozwoju współczesnych organizacji, red. A. Adamik, S. Lachiewicz, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2009.
2. A. Pietruszka-Ortyl, Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji, CH Beck, Warszawa 2020.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: