Wydarzenia korporacyjne 1152-12-Z22-EvM-WyKo
Celem przedmiotu jest osiągnięcie efektów kształcenia, obejmujących m.in.:
w zakresie wiedzy poznanie istoty wydarzeń korporacyjnych, pojęć związanych z tym obszarem, efektów jakie poprzez stosowanie wydarzeń korporacyjnych można uzyskać. W zakresie umiejętności przygotowywania projektów, rozwijania swoich umiejętności i kompetencji społecznych, umiejętność pracy (działania) w zespole. W zakresie kompetencji społecznych potrafi krytycznie ocenić swoją wiedzę i umiejętności, w pracy grupowej działa etycznie.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- wystawa
- pokaz
Metody dydaktyczne podające
- opis
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
- obserwacji
- panelowa
Metody dydaktyczne w kształceniu online
- metody oparte na współpracy
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
• Bekir Bora Dedeoğlua, Mathilda Van Niekerkb, Jeffrey Weinlandb, Krzysztof Celuch, 2018, Re-conceptualizing customer-based destination brand equity, JDMM, DOI: 10.1016/j.jdmm.2018.04.003, 20 pages
• Celuch K., 2017, Zarządzanie komunikacją w organizacjach globalnych - uwarunkowania, bariery, efekty. Wydawnictwo Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Warszawa ISBN: 978-83-63469-18-4, 216 stron
• Celuch K., 2019, Let Convention Bureau Flourish. Ensure Positive Interpersonal Relations, Wydawnictwo Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Warszawa ISBN: 978-83-64614-42-2, 192 pages
• Celuch K., 2019, Social, cultural and economic value of business events – designing content versus creativity experiences, Ekonomiczne Problemy Turystyki, Warsaw, ISSN: 1644-0501, 17-28 pages
• Celuch K., 2020, The Business and Management of Convention and Visitor Bureaus. A global approach. Oxford: Goodfellow Publishers ISBN: 978-19-11396-79-6, 174 pages
• Celuch K., 2022, Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja, marketing, relacje, Wydawnictwo Adam Marszałek, ISBN: 978-83-8180-585-8, 236 stron
• Celuch K., Glinska-Newes A., Van Nierk Mathilda, 2018, The cross-cultural comparison of different communication styles among convention and visitors’ Bureaus (CVB), International Journal of Contemporary Management, Warsaw, doi:10.4467/24498939IJCM.18.035.10021 , 27-42 pages
• Neuhofer B., B Magnus, K Celuch, 2020, The impact of artificial intelligence on event experiences: a scenario technique approach, Electronic Markets, DOI: 10.1007/s12525-020-00433-4, 1-17
• Neuhofer B., K Celuch, TL To, 2020, Experience design and the dimensions of transformative festival experiences, International Journal of Contemporary Hospitality Management, ISSN: 0959-6119, Emerald Publishing Limited, Vol. 32 No. 9, pp. 2881-2901. https://doi.org/10.1108/IJCHM-01-2020-0008
1. Allen J., Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie, Wolters Kluwer 2013.
2. Davidson R., Turystyka biznesowa, Polska Organizacja Turystyczna 2003
3. Sidorkiewicz M., Turystyka Biznesowa, Difin, Warszawa 2011.
4. Świątecki A., (red.), 2005, Nowy Incentive w Polsce, Wyd. Elect Business Service & Travel, Warszawa
5. Celuch K. (2008) Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ. AFIBV, Warszawa
https://www.celuchconsulting.com/publikacje
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: