Event marketing 1152-12-Z22-EvM-EvMa
Prezentacja głównych obszarów z zakresu nowych technologii w przemyśle spotkań. Przedstawienie podstawowych pojęć, rozwiązań technologicznych oraz warsztatowa forma zajęć powinna udostępnić studentom przestrzeń do rozważań oraz zauważania zmian w dynamicznym świecie technologii. Zaprezentowane na zajęciach rozwiązania mają na celu przybliżyć realia rynku oraz przygotować studenta do pracy w agencji eventowej, interaktywnej lub reklamowej.
Po ukończeniu ćwiczeń studenci powinni potrafić definiować problematykę oraz potrzeby klienta, dobierać odpowiednie do postawionych zadań rozwiązania technologiczne oraz argumentować własne wybory. Oprócz tego każdy uczestnik zajęć powinien biegle posługiwać się słownictwem specjalistycznym oraz bez większych utrudnień organizować pracę w zespole: analizować potrzeby, dokonywać podziału ról, sprawdzać oraz egzekwować.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
studium przypadku
Literatura
Getz D., Event Studies: Theory, research and policy for planned events (Events Management) 4th Edition, 2020
Collins J., Theatre and Performance Design, Routledge, 2010
Getz D., Event Studies: Theory, research and policy for planned events (Events Management), 2016
Frissen R., Event Design Handbook, BIS Publishers V.S., 2016
Grzegorczyk A., Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych, 2013
Allen J. Imprezy korporacyjne, Wolters Kluwer, 2010
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: