Budżetowanie wydarzeń i kampanii PR 1152-12-Z22-EvM-BWiK
Realizowane zajęcia koncentrują się na następujących zagadnieniach:
1. Budżetowanie - istota, zasady, cele
2. Metody i rodzaje budżetowania
3. Budżetowanie w PR
4. Kontrola i ocena budżetów PR oraz efektów działań PR
Wykład realizuje efekty: W1, U1, K1.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny w formie pytań otwartych lub zamkniętych.
Sposób oceny – wymagane jest uzyskanie 50% możliwych do zdobycia punktów na zaliczenie przedmiotu.
<50% - 60%) - dst,
<60% - 70%) – dst plus,
<70% - 80%) – db,
<80% - 90%) – db plus,
<90% - 100%> - bdb
Ocena może być podwyższona w oparciu o aktywność studenta na zajęciach, a także wykonane dodatkowe zadania nadobowiązkowe.
W1 Egzamin ++
U1 Egzamin ++
K1 Egzamin ++
Literatura
D. Tworzydło, Public Relations praktycznie, Wydawnictwo Newsline, Rzeszów 2017.
K. Wojcik, Public Relations, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2015.
M. Dylewski, B. Filipiak, P. Szczypa, Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze, Wydawnictwo CEDEWU, Warszawa 2018.
E. Nowak, B. Nita (red.), Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Organizacja, procedury i zastosowanie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: