Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z otoczeniem 1152-12-Z12o-ZaRPzO
1. Kluczowe trendy występujące we współczesnym otoczeniu przedsiębiorstw- W1
2.Typologia relacji kreowanych przez przedsiębiorstwo na rynku - W1
3.Koncepcja marketingu relacyjnego jako filozofii zarządzania działaniami przedsiębiorstwa na rynku - W2
4.Relacje z klientami przedsiębiorstwa - W1, W2
5.Relacje przedsiębiorstwa w obrębie jego łańcucha dostaw - W1, W2
6.Kooperencja jako przejaw budowania relacji między konkurentami -W1, W2
7.Relacje z instytucjami otoczenia biznesu - W1, W2
8.Relacje związane z wdrażaniem koncepcji odpowiedzialnego biznesu - W2, W3
9.Problemy zarządzania siecią relacji przedsiębiorstwa - W2
10.Czynniki sukcesu w relacjach międzyorganizacyjnych - W2
11.Orientacja relacyjna jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa i jako źródło wzrostu innowacyjności przedsiębiorstwa - W2
W cyklu 2025/26L:
1. Kluczowe trendy występujące we współczesnym otoczeniu przedsiębiorstw |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
W1 Egzamin pisemny
W2 Egzamin pisemny
W3 Egzamin pisemny
Literatura
Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, red. K. Bilińska-Reformat, Placet, Warszawa 2009.
J. Światowiec, Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2006.
Współpraca w rozwoju współczesnych organizacji, red. A. Adamik, S. Lachiewicz, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2009.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: