Wizerunek menedżera 1152-12-Z12-0-WiMen
Związek realizacji zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i wizerunku menedżera. Znajomość norm i umiejętność zachowań, jako składnik zasobów przedsiębiorstwa. Korespondencja w biznesie, zasady precedencji, ubiór, organizacja zebrań i konferencji, zachowania przy stole, sztuka prowadzenia rozmów, zachowania w kontaktach zagranicznych.
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wyniki testu składającego się z dziesięciu pytań, każde z nich oceniane 0,1 pkt.
Oceny:
10 pkt. - bdb
9 pkt. - db+
8 pkt. - db
7 pkt. - -dst+
6 pkt. - dst
poniżej - ndst
Literatura
E. Pietkiewicz, Etykieta menedżera, Wydawnictwo STYL, Warszawa 2003;
P. Mildner, Podstawy etykiety czyli wiza do świata biznesu, Wydawnictwo AKADE, Warszawa 2000.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: