Zachowania konsumentów 1152-12-K13-ZS-ZaKo
W ramach zajęć omówione zostaną problemy definicyjne dotyczące zachowań konsumenckich, procesu decyzyjnego, podstawowe zagadnienia związane z uwarunkowaniami i czynnikami determinującymi konsumenckie decyzje zakupowe.
Przedstawiana na wykładzie wiedza zostanie poparta licznymi przykładami, studia przypadków prezentowane na zajęciach wprowadzą studentów w praktyczną stronę tej działalności. Wspomagającymi metodami pracy będą symulacje i dyskusje moderowane.
W cyklu 2022/23Z:
W ramach zajęć omówione zostaną problemy definicyjne dotyczące zachowań konsumenckich, procesu decyzyjnego, podstawowe zagadnienia związane z uwarunkowaniami i czynnikami determinującymi konsumenckie decyzje zakupowe. |
W cyklu 2025/26Z:
W ramach zajęć omówione zostaną problemy definicyjne dotyczące zachowań konsumenckich, procesu decyzyjnego, podstawowe zagadnienia związane z uwarunkowaniami i czynnikami determinującymi konsumenckie decyzje zakupowe. |
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
W1 – Egzamin pisemny +++ Test+++
U1 – Egzamin pisemny +++ Test+++
K1 – Obserwacja ++
Literatura
Agnieszka Górka-Chowaniec, Zachowania konsumentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022.
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Zachowania konsumentów na współczesnym rynku, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2021.
Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison, Psychologia konsumenta, WN PWN, Warszawa 2017.
Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: