Tworzenie kampanii PR-zasady, etapy, studia przypadków 1152-12-K13-PR-TKPR
W ramach zajęć omówione zostaną problemy definicyjne dotyczące Public Relations,, podstawowe zagadnienia związane z wizerunkiem firmy, problemy zarządzania wizerunkiem firmy, zaprezentowane zostaną metody i narzędzia najczęściej stosowane w działalności PR.
Przedstawiana na wykładzie wiedza zostanie poparta licznymi przykładami, studia przypadków prezentowane na zajęciach wprowadzą studentów w praktyczną stronę tej działalności. Wspomagającymi metodami pracy stosowanymi podczas ćwiczeń będą symulacje i dyskusje moderowane.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
W1 – Projekt+++ Obserwacja+++
U1 – Projekt+++ Obserwacja+++
U2 – Projekt+++ Obserwacja+++
K1 – Obserwacja ++
Literatura
Literatura podstawowa
1. Black S., Public Relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
2. David M. Scott., Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Wolters Kluwer Business, Warszawa 2011.
Literatura uzupełniająca
3. Jerzy Szyfter, Public Relations w Internecie, Gliwice 2005.
4. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło, Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Warszawa, PWN 2007.
W cyklu 2022/23L:
Literatura podstawowa |
W cyklu 2023/24L:
Literatura podstawowa |
W cyklu 2024/25L:
Literatura podstawowa |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: