Budowanie wizerunku 1152-12-K12-BudWiz
Cele szczegółowe przedmiotu dotyczą:
1. Aspektów atrakcyjności społecznej oraz czynników wpływających na podnoszenie atrakcyjności społecznej w relacjach biznesowych.
2. Różnorodności oraz sztuki budowania swojego osobistego wizerunku w oparciu o indywidualne cechy, uwarunkowania i potrzeby, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb otoczenia.
3. Zasad biznesowego dress codu.
4. Możliwości budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych.
5. Wystąpień publicznych jako instrumentu kształtowania wizerunku biznesowego
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
- aktywne uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych,
- ocena z zadań domowych, ocena: zaliczone/niezaliczone,
- przygotowanie do zajęć zgodnie z wytycznymi podanymi na zajęciach,
- praca grupowa nad zadanymi problemami (ocena: sposób prezentacji wyników analiz, jasność i czytelność wywodu, umiejętność wyciągania wniosków końcowych – (zaliczone/niezaliczone)
- stworzenie planu rozwoju swojego wizerunku: model Biznesowy JA.
Literatura
1. K. Hogan, M.L. Labay, Sztuka bycia atrakcyjnym, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
2. Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
Model Biznesowy Ty. Wydanie II, Wydawnictwo Onepress
3. I.Kamińska-Radomska, A. Tanter, Dress code dla kobiet. Zasady dobrego stylu i wizerunku, Świat Książki
4. K. Łoszewski, Dress code. Tajemnice męskiej elegancji, Wydawnictwo Bosz
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: