Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
1100-12-Z22-NZP-MaZP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 30 godzin
Konsultacje merytoryczne 30 godzin
Egzamin 5 godzin
Łącznie 65 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 30 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 35 godzin
Praca własna studenta 65 godzin
Razem nakład pracy studenta 130 godzin
Efekty uczenia się - wiedza
W1: Absolwent zna i rozumie w pogłębionym stopniu w pogłębionym stopniu koncepcję marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz etapy jej rozwoju na tle nauki o marketingu - K_W01;
W2: Absolwent zna, potrafi wymienić oraz opisać koncepcję i fazy procesu marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz konsekwencje jej zastosowania dla rozwoju przedsiębiorstw - K_W07;
Efekty uczenia się - umiejętności
U1: Absolwent potrafi wskazać problemy związane z podejmowaniem decyzji zarządczych, w tym szanse i/lub zagrożenia jakie pojawiają się w praktyce przedsiębiorstwa zarządzanego marketingowo - K_U01;
U2: Absolwent potrafi opracować strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa - K_U08;
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
K1: Absolwent jest gotów do samodzielnego kreowania i stosowania instrumentów zdobywania informacji i wiedzy oraz ich zastosowania w działaniach dotyczących sporządzania marketingowych planów strategicznych - K_K01;
K2: Absolwent jest gotów do określania priorytetów służących realizacji przedsięwzięć z zakresu zarządzania marketingowego - K_K02.
Metody dydaktyczne
Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami inscenizacji i konwersacji
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, projekt
Wymagania wstępne
Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru marketingu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
W1 – Egzamin pisemny +++ Test+++
W2 – Egzamin pisemny +++ Test+++
W3 – Egzamin pisemny +++ Test+++
U1 – Egzamin pisemny +++ Test+++
U2 – Egzamin pisemny +++ Test+++
K1 – Obserwacja ++ Projekt ++
Literatura
Agnieszka Kacprzak, Marketing doświadczeń w internecie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, 2017.
Marketing przyszłości, red. Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, 2016.
Marketing. Koncepcja skutecznych działań, red. Lechosław Garbarski, Wydawnictwo PWE, Warszawa, 2011.
Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Marketing (Marketing Management 14th edition), Rebis, Poznań, 2020.
Marketing. Podręcznik akademici, red. Krzysztof Andruszkiewicz, TNOiK Dom Organizatora, Toruń, 2011.
Wojciech Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2011.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i
terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: