Kreowanie wizerunku menedżera 1100-12-Z22-NZP-KrWM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład konwersatoryjny
- pogadanka
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- klasyczna metoda problemowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wykład:
W1 – zaliczenie pisemne w formie testu z odpowiedziami do wyboru
Kryteria oceniania testu:
0-50% niezaliczony
Pow. 50%-70% - dostateczny
71%-90% - dobry
91%- 100% - bardzo dobry
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Literatura podstawowa:
Davies Ph., Twój image. Jak wykreować wizerunek człowieka sukcesu, Amber, Warszawa 1998.
Smółka P., Generator charyzmy. Kreowanie osobowości menedżera, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007.
Hogan K., Labay M.L., Sztuka bycia atrakcyjnym, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
Literatura uzupełniająca:
Budzyński W., Wizerunek firmy, Poltext, Warszawa 2002.
Seidel Fraser P., Public relations w praktyce, FELBERG SJA, Warszawa 2003.
Black S., Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: