Projektowanie kreacji marketingowych 1100-12-Z22-NM-PKM
Część wykładowa przedmiotu podzielona jest na kilka bloków tematycznych, które nakreślą studentom podstawowe wyzwania stojące przed nimi w kreatywnej części zawodu marketingowca. Studenci zapoznani zostaną z czynnikami psychologicznymi i językowymi oddziaływania na odbiorcę komunikatów marketingowych, poznają zasady i najnowsze trendy w tzw. projektowaniu komunikacji oraz narzędzia, których znajomość może być w przyszłości wymagana przez pracodawcę.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- studium przypadku
- laboratoryjna
- ćwiczeniowa
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23Z: | W cyklu 2025/26Z: | W cyklu 2023/24Z: | W cyklu 2024/25Z: |
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny: W1+++, W2+++, U1++, U2++, U3++
Projekt: W2+++, U1+++, U2+++, U3++
Bieżąca aktywność w trakcie zajęć: U2+, K1++
Praktyki zawodowe
Brak.
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Daniłoś M., Video marketing nie tylko na YouTube, Helion, Gliwice 2016.
2. Fleischer M., Communication design, czyli projektowanie komunikacji, Primum Verbum, Łódź 2010.
3. Gajda W., GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III, Helion, Gliwice 2015.
4. Jabłoński A., Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Helion, Gliwice 2018
5. Puzyrkiewicz D., Biblia copywritingu, Helion, Gliwice 2017.
6. Ries L., Ries A., Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu, Helion, Gliwice 2015.
7. Stawarz B., Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów?, PWN, Warszawa 2015.
8. Wrycza-Bekier J., Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy, Helion, Gliwice 2014.
Literatura podstawowa:
1. Daniłoś M., Video marketing nie tylko na YouTube, Helion, Gliwice 2016.
2. Fleischer M., Communication design, czyli projektowanie komunikacji, Primum Verbum, Łódź 2010.
3. Gajda W., GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III, Helion, Gliwice 2015.
4. Jabłoński A., Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Helion, Gliwice 2018
5. Puzyrkiewicz D., Biblia copywritingu, Helion, Gliwice 2017.
6. Ries L., Ries A., Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu, Helion, Gliwice 2015.
7. Stawarz B., Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów?, PWN, Warszawa 2015.
8. Wrycza-Bekier J., Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy, Helion, Gliwice 2014.
Literatura uzupełniająca:
1. Airey D., Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona , Helion, Gliwice 2015.
2. Benicewicz-Miazga A., Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II, Helion, Gliwice 2012.
3. Cialdni R., Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego, Helion, Gliwice 2015.
4. Kończak S., Photoshop dla e-commerce i social media, Helion, Gliwice 2015.
5. Wrycza-Bekier J., Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone, Helion, Gliwice 2013.
6. Czasopisma branżowe i blogi oraz serwisy www poświęcone omawianym zagadnieniom (np. dailyweb.pl).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: