Wydarzenia korporacyjne 1100-12-Z22-EvM-WyKo
Celem przedmiotu jest osiągnięcie efektów kształcenia, obejmujących m.in.:
w zakresie wiedzy poznanie istoty wydarzeń korporacyjnych, pojęć związanych z tym obszarem, efektów jakie poprzez stosowanie wydarzeń korporacyjnych można uzyskać. W zakresie umiejętności przygotowywania projektów, rozwijania swoich umiejętności i kompetencji społecznych, umiejętność pracy (działania) w zespole. W zakresie kompetencji społecznych potrafi krytycznie ocenić swoją wiedzę i umiejętności, w pracy grupowej działa etycznie.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
- wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące
- ćwiczeniowa
- studium przypadku
Metody dydaktyczne w kształceniu online
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
1. Allen J., Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie, Wolters Kluwer 2013.
2. Davidson R., Turystyka biznesowa, Polska Organizacja Turystyczna 2003
3. Sidorkiewicz M., Turystyka Biznesowa, Difin, Warszawa 2011.
4. Świątecki A., (red.), 2005, Nowy Incentive w Polsce, Wyd. Elect Business Service & Travel, Warszawa
5. Celuch K. (2008) Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ. AFIBV, Warszawa
https://www.celuchconsulting.com/publikacje
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: