Wizerunek menedżera 1100-12-Z12-0-WiMen
. Korespondencja w biznesie, zasady precedencji, ubiór, organizacja zebrań i konferencji, zachowania przy stole, sztuka prowadzenia rozmów, zachowania w kontaktach zagranicznych.
1 Czym jest i co tworzy wizerunek menedżera; zachowania i postawy, jako składnik zasobów przedsiębiorstwa - K_W09
2. Zasady korespondencji biznesowej - K_W09
3. Bilety wizytowe - K_W09
4. Zasady precedencji - K_W09
5. Ubiór w biznesie - K_W09
6. Zachowania „przy stole” - K_W09
7. Komunikacja – sztuka prowadzenia rozmów - K_W09
8. Zachowania w kontaktach zagranicznych; kultury biznesowe na świecie - K_W09
9. Postawy świadczące o odpowiedzialności społecznej, omówienie projektu charytatywnego K_K04; K_K05
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
Metody dydaktyczne podające
Metody dydaktyczne poszukujące
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
K_W09 – sprawdzian pisemny +++
K_U06 - aktywność w realizacji projektu +
K_K04; K_K05 - aktywność w realizacji projektu +
Podstawowymi kryteriami oceniania będą:
Kryteria oceniania:
ocena bdb. -10 pkt.
ocena db.+ - 9 pkt.
ocena db. - 8 pkt
ocena dst.+ - 7 pkt
ocena dst. - 6 pkt.
poniżej - ndst
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Obowiązkowa:
E. Pietkiewicz, Etykieta menedżera, Wydawnictwo Styl, Warszawa 2003.
Uzupełniająca:
P. Mildner, Podstawy etykiety czyli wiza do świata biznesu, Wydawnictwo AKADE, Warszawa 2000;
E. Pernal, Taktownie, profesjonalnie, elegancko – czyli etykieta w biznesie, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk 2000.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: