Media społecznościowe 1100-12-K12-MedSpol
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi, związanymi z wykorzystywaniem mediów społecznościowych w biznesie. Program zajęć obejmuje następujące zagadnienia:
• Ogólne założenia i zasady działania współczesnych mediów społecznościowych
• Rodzaje mediów społecznościowych, ich przeznaczenie, możliwości i ograniczenia
• Przegląd popularnych mediów społecznościowych dostępnych na ryku
• Cele oraz strategie stosowania mediów społecznościowych w biznesie
• Analiza wybranych strategii komunikacyjnych i promocyjnych przedsiębiorstwa, realizowanych za pośrednictwem mediów społecznościowych
• Aspekty techniczne i organizacyjne wykorzystywania mediów społecznościowych w biznesie
Część zajęć ma charakter laboratoryjny i będzie realizowana w pracowni komputerowej, w której studenci będą mogli samodzielnie przećwiczyć wybrane zagadnienia związane z wykorzystywaniem mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Weryfikacja wiedzy: wystąpienie podczas zajęć, prezentacja ustna wyników zrealizowanego projektu indywidualnego
• W1 – Prezentacja +++
Weryfikacja umiejętności – samodzielnie zrealizowany projekt zaliczeniowy oraz opracowana prezentacja jego wyników
• U1 – Projekt +++, Prezentacja ++
• U2 – Projekt +++, Prezentacja ++
Weryfikacja kompetencji społecznych – obserwacja przez opiekuna, samoocena
• K1 – Prezentacja ++, Obserwacja +++
• K2 – Prezentacja ++, Obserwacja +++
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Falls J., Media społecznościowe bez ściemy : jak kreować markę, Helion, Gliwice 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: