Budowanie wizerunku 1100-12-K12-BudWiz
Cele szczegółowe przedmiotu dotyczą:
1. Aspektów atrakcyjności społecznej oraz czynników wpływających na podnoszenie atrakcyjności społecznej w relacjach biznesowych.
2. Różnorodności oraz sztuki budowania swojego osobistego wizerunku w oparciu o indywidualne cechy, uwarunkowania i potrzeby, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb otoczenia.
3. Zasad biznesowego dress codu.
4. Możliwości budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych.
5. Wystąpień publicznych jako instrumentu kształtowania wizerunku biznesowego
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Metody dydaktyczne eksponujące
- drama
Metody dydaktyczne podające
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące
- doświadczeń
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
- aktywne uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych,
- ocena z zadań domowych, ocena: zaliczone/niezaliczone,
- przygotowanie do zajęć zgodnie z wytycznymi podanymi na zajęciach,
- praca grupowa nad zadanymi problemami (ocena: sposób prezentacji wyników analiz, jasność i czytelność wywodu, umiejętność wyciągania wniosków końcowych – (zaliczone/niezaliczone)
- dziennik refleksji zawierający bieżące podsumowanie spostrzeżeń oraz umiejętności zdobywanych podczas zajęć (ocena).
Literatura
1. K. Hogan, M.L. Labay, Sztuka bycia atrakcyjnym, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
2. I.Kamińska-Radomska, A. Tanter, Dress code dla kobiet. Zasady dobrego stylu i wizerunku, Świat Książki
3. K. Łoszewski, Dress code. Tajemnice męskiej elegancji, Wydawnictwo Bosz
4. T. Clark, A. Osterwalder, Y. Pigneur, Model biznesowy Ty, Onepress
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: