Marketing i PR w branży kosmetycznej 0600-S2-ChK-MPRK
Wykład poświęcony jest zagadnieniom dotyczącym marketingu i promocji kosmetyków i obejmuje następujące treści:
- regulacje prawne dotyczące marketingu w branży kosmetyków,
- istota i geneza marketingu,
- środowisko marketingu,
- zintegrowana komunikacja marketingowa,
- nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej,
- nowoczesne formy promocji
- public relations.
Całkowity nakład pracy studenta
Efekty uczenia się - wiedza
Efekty uczenia się - umiejętności
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne
Metody dydaktyczne
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania:
Wykład: zaliczenie na ocenę na podstawie testu sprawdzającego wiedzę
Wymagany próg na ocenę dostateczną: 50%
50-60% - 3,
61-65% - 3+,
66-75% - 4,
76-80% - 4+,
81-100% - 5.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
1. P. Kotler, Marketing Podręcznik Europejski Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 2002
2. D. M. Scott, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Wolters Kluwer, Warszawa 2012
3. G. Rosa, A. Smalec, Marketing Przyszłości, Trendy. Strategie. Instrumenty, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Szczecin 2015
4. M. Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007
5. D. Filar, Współczesny marketing : skuteczna komunikacja i promocja, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2013
6. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych
7. ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 655/2013 z dnia 10 lipca 2013 r. określające wspólne kryteria dotyczące uzasadniania oświadczeń stosowanych w związku z produktami kosmetycznymi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: