Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24, 2024/25
ISCED code: 0188
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Department of Health Economics
(for:
Doctoral School of Medical and Health Sciences)
(in Polish) Metodologia pracy dydaktycznej w szkole wyższej: Szkolenie pedagogiczno - etyczne 7401-1-MPD:SPE
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1.Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: 8 h
- udział w seminarium 12 h
- przeprowadzenie egzaminu - 2 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 22 godziny, co odpowiada 0,9 pkt. ECTS.
2. Bilans nakładu pracy studenta -„godziny kontaktowe”:
- udział w wykładach: 8 h
- udział w seminarium 10 h
- przeprowadzenie egzaminu - 2 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 22 godziny, co odpowiada 0,9 pkt. ECTS.
3. Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
- nie dotyczy
4. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
-samokształcenie: 3h (obejmuje samodzielną pracę w ramach przygotowania określonych zagadnień, przygotowanie i udział w zaliczeniach).
Łączny nakład pracy studenta w ramach samokształcenia wynosi 3 godziny, co odpowiada 0,1pkt. ECTS.
5. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- udział w seminarium: 12 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi 12 godzin, co odpowiada 0,5 punktu ECTS
6. Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
Nie dotyczy
Całkowity nakład pracy studenta wynosi 25 godzin, co odpowiada 1 punktowi ECTS.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. metodologię oraz sposoby ewaluacji procesu dydaktycznego (P8S_WG; P8S_WK)
W2. zasady upowszechniania wyników działalności naukowej (P8S_WK)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. stosować różnorodne formy i metody dydaktyczne umożliwiające realizacje procesu dydaktycznego (P8S_UU)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. podtrzymywania i rozwoju etosu środowiska naukowego (P8S_KR)
K.2. krytycznej postawy wobec dokonań własnych i innych w danej dyscyplinie naukowej (P8S_KK)
K.3. odpowiedzialności za publikowane treści i postępowania zgodnego z zasadami rzetelności naukowej i etosu zawodowego (P8S_KO)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
Wykład o charakterze informacyjnym i analizy przypadków prowadzony w formie stacjonarnej z użyciem prezentacji multimedialnej, w której zostały zamieszczone linki do krótkich wykładów.
Seminarium:
Doktoranci przedstawiają przykłady dylematów etycznych, które następnie są omawiane na forum grupy.
Samokształcenie:
Doktoranci samodzielnie poszukują przykładów dylematów etycznych, które mogą występować w polu realizowanych zadań naukowych i zawodowych, które następnie omawiają w formie pisemnej i prezentują na seminarium.
Expository teaching methods
- description
- informative (conventional) lecture
- programmed material
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- programmed material
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
- case study
- case study
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: