Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 1015
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Webpages and social media in tourist information and promotion 2800-SISOCM-TIR-2-S2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (35 godz.):
- udział w ćwiczeniach – 30 godz.
- konsultacje z nauczycielem akademickim – 5 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (25 godz.):
- przygotowanie projektu zaliczeniowego – 25 godz.
Łącznie: 60 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student zna zasady własności intelektualnej materiałów udostępnianych w internecie – K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student tworzy strony internetowe – K_U08
U2: Student korzysta z narzędzi social media w marketingu turystycznym – K_U08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student planuje i realizuje projekty tworzenia systemów informacji w turystyce: ustala priorytety, wyszukuje informacje, pokonuje trudności – K_K01, K_K03, K_K05
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- laboratory
- project work
- project work
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Podstawy technik komputerowych: obsługa systemu operacyjnego Windows, przeglądarki i wyszukiwarek internetowych, poczty elektronicznej, programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: