Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Marketing of tourism and recreation 2800-MUTRTIR-2-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Zajęcia wymagające bezpośredniego (on-lline) udziału nauczyciela (45 godz.)
– wykład: 30 godz.
- ćwiczenia: 15 godz.
Zgodnie z Zarządzeniem JM Rektora, 20% zajęć może odbyć się on-line - ewentualne terminy będą podane z wyprzedzeniem.
Praca własna studenta (60 godz.)
- przygotowanie projektów: 30 godz.
Praca własna: przygotowanie do zaliczenia: 20 godz.
Praca własna: konsultacje naukowe z nauczycielem (on-line), dyskusje: 10 godz.
Suma = 90 godz. = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: ma podstawową wiedzę z zakresu marketingu w turystyce, hotelarstwie i rekreacji, oraz z dziedzin nauki i dyscyplin naukowych wykorzystywanych w organizacji przestrzeni turystycznej i rekreacyjnej (K_W05)
W2: zna marketingowe zasady funkcjonowania przedsiębiorstw sektora usług turystycznych i sportowo-rekreacyjnych (K_W12)
W3: ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, ich prawidłowości i zakłóceń (K_W09)
W4: zna wybrane zasady promocji zdrowia i zdrowego stylu życia (K_W13)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: potrafi wykorzystywać różne źródła informacji dotyczące branży turystycznej i sportowo-rekreacyjnej, w tym literaturę przedmiotu (K_U01)
U2: potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne-kulturowe, polityczne, prawne i ekonomiczne mające istotne znaczenie dla stanu i rozwoju gospodarki turystycznej i sektora usług sportowo-rekreacyjnych (K_U07)
U3: potrafi projektować i realizować działania oraz rozwiązywać problemy z zakresu turystyki, sportu i rekreacji (K_U09)
U4: potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań, diagnozowania i prognozowania sytuacji oraz strategiami działań praktycznych w odniesieniu do klienta oraz grupy społecznej (K_U10)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrzebę ustawicznego uzupełniania wiedzy i uczestnictwa w różnych formach doskonalenia z zakresu turystyki, rekreacji i sportu (K_K01)
K2: jest przygotowany do pełnienia ról inicjatora i koordynatora różnorodnych działań o charakterze marketingowym w podmiotach gospodarki turystycznej i sportowo-rekreacyjnej (K_K02)
K3: potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania marketingowego produktów turystycznych, wykazuje przy tym krytycyzm i empatię (K_K04)
K4: potrafi aktywnie uczestniczyć w pracy zespołów zajmujących się rozwiązywaniem problemów marketingowych funkcjonowania podmiotów turystycznych i sportowo-rekreacyjnych (K_K05)
Teaching methods
(in Polish) - podające: opis, wykład informacyjny, wykład problemowy
- poszukujące: ćwiczeniowa, giełda pomysłów, projektu, studium przypadku
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- description
- informative (conventional) lecture
- description
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- practical
- project work
- SWOT
- brainstorming
- practical
- project work
- SWOT
- brainstorming
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: