Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Territorial marketing 2800-MT-GP-4-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
- udział w wykładzie – 15
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
- przygotowanie do wykładu – 15
- przygotowanie do testu – 15
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) K_W08 - student zna zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego i podstawy programowania procesów rozwoju lokalnego i regionalnego z wykorzystaniem narzędzi marketingowych
K_W09 - student posiada wiedzę na temat planowania rozwoju lokalnego z wykorzystaniem strategii opartych na marketingu terytorialnym i ich miejsca w planowaniu przestrzennym
Learning outcomes - skills
(in Polish) K_U04 - student wykorzystuje zasady marketingu terytorialnego dla rozwiązywania problemów z zakresu rozwoju lokalnego
K_U08 - student potrafi ocenić potrzeby i możliwości danej jednostki terytorialnej dla wykorzystania marketingu przy planowaniu rozwoju
K_U10 - student potrafi pod opieką opiekuna naukowego opracować i przedstawić wybraną technikę wykorzystywaną w marketingu terytorialnym
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K_K04 - student potrafi określić ważność marketingu terytorialnego przy planowaniu rozwoju lokalnego
Expository teaching methods
- description
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- project work
- classic problem-solving
- brainstorming
- classic problem-solving
- brainstorming
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Podstawy gospodarki przestrzennej
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: