Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 1015
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
International tourism market 2800-MRUTTIR-2-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
- udział w ćwiczeniach – 15
- udział w wyjeździe terenowym - 24
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
- przygotowanie do ćwiczeń - 10
- przygotowanie do zaliczenia – 30
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W01: Student ma uporządkowaną wiedzę ogólną, obejmującą techniki i narzędzia badawcze stosowane w turystyce- K_W07
W02: Student zna ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania międzynarodowych rynków turystycznych- K_W07
W03: Student analizuje i ocenia międzynarodowy ruch turystyczny i rynki turystyczne -K_W07
W04: Student rozumie strategie rynkowe oraz zna metody i techniki marketingu przedsiębiorstw turystycznych - K_W07
Learning outcomes - skills
(in Polish) U01: Student potrafi wymienić i opisać międzynarodowe organizacje turystyczne K_U01
U02: Student potrafi samodzielnie analizować złożone problemy funkcjonowania międzynarodowego rynku usług turystycznych - K_U01
U03: Student potrafi opisywać i analizować politykę turystyczną UE - K_U04
U05: Student stosuje metody statystyczne, algorytmy i techniki do opisu i analiz - K_U06
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K01: Student jest przygotowany do pełnienia rol inicjatora i koordynatora różnorodnych działań w zakresie obsługi międzynarodowego rynku usług turystycznych - K_K01
Observation/demonstration teaching methods
- display
- simulation (simulation games)
- exhibition
- simulation (simulation games)
- exhibition
Expository teaching methods
- description
- discussion
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- discussion
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- observation
- round table
- classic problem-solving
- field measurement
- round table
- classic problem-solving
- field measurement
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) - Student posiada podstawową wiedzę na temat rynku turystycznego i ekonomiki turystyki,
- Student jest świadomy znaczenia rozwoju międzynarodowego rynku turystyki w rozwoju regionalnym,
- Student zabiega o szerzenie wiedzy o międzynarodowym rynku turystycznym.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: