Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0239
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Language in the media and marketing campaigns 2800-JWKMM-GIX-1-S2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) godziny kontaktowe stacjonarne: 15
czas poświęcony na pracę indywidualną: 10
czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania: 5
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: wyjaśnia podstawowe pojęcia i teorie z obszaru komunikacji medialnej i marketingowej
W2: objaśnia efekty wpływu nowych mediów na praktyki kulturowe i kampanie marketingowe
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: potrafi zidentyfikować strategie retoryczne i argumentacyjne stosowane w komunikacji medialnej
U2: porównuje strategie wykorzystania mediów w komunikacji publicznej
U3: umie analizować i oceniać zjawiska mediatyzacji, skandalizacji i tabloidyzacji
U4: przygotowuje projekt wykorzystania mediów w sferze marketingowej
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: ma świadomość etycznych dylematów współczesnej komunikacji medialnej i marketingowej
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- participatory lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
- practical
- project work
- case study
- practical
- project work
- case study
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: