Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0414
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Innovation and branded tourist products 2800-IMPT-TIR-1-S2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Nakład pracy z udziałem nauczyciela 45 godz.:
Ćwiczenia – 15 godz.
(Wykłady - 30 godz.)
Konsultacja – 10 godz. (5godz.)
Praca własna studenta – 15 godz. (5godz.)
Przygotowanie do ćwiczeń – 5 godz.
Opracowanie ćwiczeń, referatów, projektów – 5 godz.
Przygotowanie do kolokwiów – 5 godz.
W sumie (95 godz.): 40 godz. bez wykładów
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: zna podstawowe pojęcia marketingowe i ekonomiczne występujące w turystyce i rozumie funkcjonowanie mechanizmów gospodarczych – K_W01, K_W09
W2: zna terminologię z zakresu produktu, innowacji i marki w turystyce i potrafi je odnieść do innych dyscyplin naukowych – K_W01, K_W02, KW_09
W3: charakteryzuje różne formy budowania marki turystycznej jako metody budowania przewagi konkurencyjnej oraz wymienia i charakteryzuje stosowane w nich metody i narzędzia z uwzględnieniem zróżnicowanych form turystyki - K_W02, K_W09
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: potrafi interpretować zjawiska gospodarcze w sektorze turystyki i umie wykorzystać wiedzę teoretyczną z zakresu innowacji w praktyce –K_U01, K_U02, K_U03, K_U04
U2: umie analizować uwarunkowania i możliwości zastosowania innowacji w turystyce i potrafi modyfikować i proponować innowacyjne produkty turystyczne – K_U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U06, K_U07
U3: opracowuje i prezentuje innowacyjny produkt turystyczny w oparciu o nabytą wiedzę i literaturę oraz dostępne dane – K_U01, K_U07, K_U11
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, posiada umiejętność uczestniczenia w tworzeniu innowacyjnych projektów, zdolność do aktywnej i kreatywnej postawy –K_K05
K2: wskazuje na korzyści wynikające z dostrzeżenia własnych luk kompetencyjnych oraz jednoczesnej potrzeby dalszego kształcenia i uzupełniania wiedzy z zakresu marketingu i zarządzania produktami turystycznymi – K_K01, K_K03
K3: wskazuje pozytywne aspekty pracy zespołowej i współpracy w budowie innowacyjnego produktu markowego – K_K02
Teaching methods
(in Polish) - konwersatorium,
- dyskusja problemowa,
- ćwiczenia praktyczne;
- wykład z prezentacją;
Observation/demonstration teaching methods
- simulation (simulation games)
- staging
- staging
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- participatory lecture
- problem-based lecture
- discussion
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- seminar
- situational
- observation
- case study
- brainstorming
- experimental
- practical
- classic problem-solving
- SWOT
- seminar
- situational
- observation
- case study
- brainstorming
- experimental
- practical
- classic problem-solving
- SWOT
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- games and simulations
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- evaluative methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- games and simulations
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu turystyki, marketingu i ekonomii. Znajomość podstawowej problematyki dotyczącej produktu turystycznego i walorów turystycznych Polski.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: