Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 1015
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Earth Sciences and Spatial Management
Tourism information and promotion 2800-IIPT-TIR-2-S2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (20 godz.):
- udział w wykładach – 15 godz.
- konsultacje z nauczycielem akademickim – 5 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (30 godz.):
- czytanie literatury – 15 godz.
- przygotowanie do egzaminu – 15 godz.
Łącznie: 50 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student wie o znaczeniu informacji i makretingu w gospodarce tursytycznej – K_W01
W2: Student zna zasady własności intelektualnej materiałów wykorzystanej w informacji i promocji turystycznej – K_W06
W3: Student zna technologie informacyjne i komunikacyjne wykorzystywane do przekazywania informacji turystycznej i w promocji produktów turystycznych – K_W10
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student pozyskuje informacje odnoszące się do turystyki z różnych źródeł – K_U02
U2: Student dokonuje krytycznej oceny informacji odnoszących się do turystyki pochodzących z różnych źródeł – K_U04
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest świadomy odpowiedzialności prawnej za nieprzestrzeganie przepisów ochrony własnośći intelektualnej – K_K06
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: