Conducted in
terms:
2024/25Z, 2025/26L
ISCED code: 0312
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Security Studies
Political Marketing 2751-PL-S2-PR-MP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łącznie 2 pkt. ECTS (60 h)
1.Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (1.2 ECTS):
a. Zajęcia dydaktyczne: 15 h
b. Czas wymagany na przeprowadzenie konsultacji bezpośrednich, online i
korespondencji mailowej z prowadzącym zajęcia: 15 h
c. Konsultacje w sprawach kolokwium i omówienie wyników kolokwium 6 h.
2.Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do
pomyślnego zaliczenia przedmiotu (0.8 ECTS):
a. Zapoznanie się z instrukcjami programów wykorzystywanych na zajęciach: 1 h.
b. Czas wymagany na zapoznanie się studenta/studentki z obowiązkową literaturą przedmiotu - 10 h
c. Czas przeznaczony na zapoznanie się studentki/studenta z literaturą uzupełniającą - 3 h
d . Czas wymagany na przygotowanie się do kolokwium - 10 h
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Łącznie: 60h (36+24)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Ma wiedzę na temat roli i funkcjonowania mediów
masowych i komunikacji społecznej we współczesnym społeczeństwie (K_W01).
Posiada podstawową wiedzę z zakresu komunikacji społecznej, w tym z zakresu metod marketingu politycznego (K_01)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi zastosować zdobytą wiedzę oraz kompetencje społeczne w pracy zawodowej oraz w działalności publicznej (K_U02)
Potrafi zastosować zdobytą wiedzę oraz kompetencje społeczne uczestnicząc w dyskursie publicznym, potrafi argumentować i krytycznie oceniać argumenty adwersarzy (K_02)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Rozumie potrzebę profesjonalnego i etycznego zachowania w pracy zawodowej i działalności publicznej (K_K01)
Jest wystarczająco kreatywny, aby wnieść nowe wartości do pracy grupy (K_K05)
Teaching methods
(in Polish) 1) dyskusja dydaktyczna,
2) klasyczna metoda problemowa,
3) konsultacje,
4) metoda casusowa
Observation/demonstration teaching methods
- simulation (simulation games)
- display
- display
Expository teaching methods
- discussion
- programmed material
- programmed material
Exploratory teaching methods
- SWOT
- practical
- practical
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
Prerequisites
(in Polish) Osoby wpisane na listę studentów II r. Politologii s. 2
Kurs Moodle https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=4271
Hasło: Borgen
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: