Conducted in
terms:
2023/24L, 2025/26Z
ISCED code: 0312
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Security Studies
The Green Deal in Practice 2751-PL-S2-PE-GDP
This course has not yet been described...
|
Term 2023/24L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1.Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (1,2 ECTS):
a. Zajęcia dydaktyczne: 15
b. Czas wymagany na przeprowadzenie konsultacji bezpośrednich, online i
korespondencji mailowej z prowadzącym zajęcia: 5
c. Czas wymagany na zapoznanie się z wynikami zadań zaliczeniowych: 10
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do
pomyślnego zaliczenia przedmiotu (0.8 ECTS):
a. Zapoznanie się z aktami prawnymi wykorzystywanymi na zajęciach: 10
b. Czas wymagany do przygotowanie prac zaliczeniowych: 8
c. Zapoznanie się z literaturą 2
łącznie 30 + 20 = 50 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - Student zna relację między celem klimatycznego UE na rok 2040 a globalnym reżimem klimatycznym. (K_W03)
- Student wie czym jest Europejskiego Zielonego Ładu, z jakich aktów prawnych się składa i jaka jest ich relacja do prawa krajowego państw członkowskich UE. (K_W03)
- Student wie, jakich polityk dotyka Europejski Zielony Ład. (K_W03)
- Student zna główne argumenty popierające i krytykujące rozstrzygnięcia Europejskiego Zielonego Ład, zarówno w kontekście ogólnoeuropejskim, jak i polskim. Wie, jakie interesy stoją za poszczególnymi perspektywami. (K_W03)
Learning outcomes - skills
(in Polish) - Student potrafi przeczytać akt prawny, wyciągnąć z niego kluczowe informacje i przedstawić grupie np. w formie wystąpienia ustnego lub prezentacji multimedialnej. (K_U03, K_U05)
- Student potrafi opracować pracując w grupie argumentację dotyczącą wpływu Europejskiego Zielonego Ładu na interesy polskie i zaprezentować je w formule debaty oksfordzkiej. (K_U07)
- Student świadomie korzysta z literatury tematu w języku polskim i angielskim (K_U04)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) - Student, wie gdzie szukać informacji nt. Europejskiego Zielonego Ładu. (K_K01)
- Student, wie z czego wynikają różnice opinii i ocen w różnych źródłach nt. Europejskiego Zielonego Ładu. (K_K02)
- Student przy tworzeniu prac zaliczeniowych stosuje się do zaleceń w zakresie prawa autorskiego (K_K04)
Expository teaching methods
- programmed material
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- WebQuest
- case study
- presentation of a paper
- Oxford
- case study
- presentation of a paper
- Oxford
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2023/24L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Notes
|
Term 2023/24L:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: