Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0312
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Security Studies
Public Relations in Practice 2751-PL-S1-MP-PRP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. 50h realizowanych z udziałem nauczyciela:
a) 30h zajęcia dydaktyczne;
b) 15h konsultacje bezpośrednie, online, mailowe;
c) 5h kolokwium i jego omówienie, kolokwium poprawkowe
2. 50h poświęcony na pracę indywidualną studenta,
a) 30h zebranie i wybór odpowiednich materiałów do zajęć, czytanie literatury;
b) 20h to czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w kolokwium.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - K_W01 - Student ma podstawową wiedzę o PR, rozumianym jako budowanie pozytywnych relacji jednostki oraz organizacji z otoczeniem (zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym).
- K_W02 - Zna i rozumie zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących podstawowych czynności realizowanych w zakresie narzędzi PR i sponsoringu.
- K_W03 - Student ma wiedzę dotyczącą istoty funkcjonowania zarządzania sprawami publicznymi i reprezentacji interesów w społeczeństwie obywatelskim.
Learning outcomes - skills
(in Polish) - K_U01 - Adekwatnie do zdiagnozowanych problemów, potrafi projektować przedsięwzięcia związane z realizacją działań PR i sponsoringu.
- K_U02 - Student potrafi przedstawić założenia, strategie i techniki PR i wykorzystać je w konkretnym, zdiagnozowanym przypadku. Potrafi analizować wybrane zjawiska społeczne by móc właściwie projektować strategie PR, dobrać właściwe narzędzia i techniki.
- K_U03 - korzysta z zaawansowanych sposobów wyszukiwania informacji.
- K_U04 - Korzysta z obcojęzycznej literatury przedmiotu.
- K_U07 - Uczestniczy w przedsięwzięciach zespołowych i realizuje je w ramach różnych ról.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) - K_K01- Nabywa kompetencji społecznych ułatwiających funkcjonowanie w specyficznym środowisku komunikacyjnym oraz funkcjonowania w otoczeniu decyzyjnym organów/instytucji/urzędów.
- K_K02 - Krytycznie potrafi ocenić i wybrać właściwe działania z zakresu PR.
- K_K04 - student potrafi rozróżnić mechanizmy pozytywnego, etycznego i legalnego działania w sferze reprezentacji interesów i komunikacji.
Teaching methods
(in Polish) obejmują ćwiczenia warsztatowe, omawianie, rozwiązywanie przypadków; dyskusje panelowe; metodę problemową
Expository teaching methods
- discussion
Exploratory teaching methods
- SWOT
- situational
- practical
- panel
- case study
- project work
- situational
- practical
- panel
- case study
- project work
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: