Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0414
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Security Studies
Political Marketing 2751-PL-S1-1-MP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łącznie 3 pkt. ECTS (90 h)
1.Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (2 ECTS):
a. Zajęcia dydaktyczne: 30 h
b. Czas wymagany na przeprowadzenie konsultacji bezpośrednich, online i
korespondencji mailowej z prowadzącym zajęcia (zwłaszcza w sprawach projektu i debaty): 15 h
c. Omówienie oceny za projekt 5 h
2.Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do
pomyślnego zaliczenia przedmiotu (1 pkt. ECTS):
a. Zapoznanie się z instrukcjami programów wykorzystywanych na zajęciach: 1 h.
b. Czas wymagany na zapoznanie się studenta/studentki z obowiązkową literaturą przedmiotu - 15 h
c. Czas przeznaczony na zapoznanie się studentki/studenta z literaturą uzupełniającą przedmiotu - 3 h.
d . Czas wymagany na przygotowanie projektu - 8 h
e. Czas na przygotowanie kandydata do debaty - 3 h
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Łącznie: 90h (45+45) (90h)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Ma wiedzę na temat roli i funkcjonowania mediów
masowych i komunikacji społecznej we współczesnym społeczeństwie (K_W02)
Posiada podstawową wiedzę z zakresu komunikacji społecznej, w tym z zakresu metod marketingu politycznego (K_W04)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi zastosować zdobytą wiedzę oraz kompetencje społeczne w pracy zawodowej oraz w działalności publicznej (K_U07)
Potrafi zastosować zdobytą wiedzę oraz kompetencje społeczne uczestnicząc w dyskursie publicznym, potrafi argumentować i krytycznie oceniać argumenty adwersarzy (K_U01 i K_U08)
Świadomie i krytycznie odczytuje teksty naukowe w tym obcojęzyczne (K_U04)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Rozumie potrzebę profesjonalnego i etycznego zachowania w pracy zawodowej i działalności publicznej (K_U01)
Jest wystarczająco kreatywny, aby wnieść nowe wartości do pracy grupy (K_UO2)
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne eksponujące:
- pokaz
- symulacyjna (gier symulacyjnych)
Metody dydaktyczne podające:
- pogadanka
- tekst programowany
Metody dydaktyczne poszukujące:
- ćwiczeniowa
- SWOT
Metody dydaktyczne w kształceniu online:
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- description
- discussion
- programmed material
- description
- discussion
- programmed material
Exploratory teaching methods
- project work
- practical
- case study
- situational
- practical
- case study
- situational
Prerequisites
(in Polish) Osoby wpisane na listę studentów I r. Politologia S1
Kurs Moodle https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=4271
Hasło: Borgen
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: